Afrika's horizon
"Ontdek de levenschenkende kracht van een weelderige delta. Reis diep in de grote Kalahariwoestijn om land te zien dat is gevormd door onstuitbare inlandse overstromingen, waardoor een van Afrika's grootste wilde dieren toevluchtsoorden is ontstaan."