Afrika's natuurparken
Ga op een adembenemende reis door de meest spectaculaire natuurparken van Afrika. Bekijk de meest fascinerende wilde dieren van dichtbij en verken de prachtige natuurlijke omgeving waarin ze gedijen.
Tafelberg
Nationaal park Tafelberg op het zuidwestelijke puntje van Afrika is een park omringd door oceaan en urbanisatie. Het is een ruig schiereiland dat uitsteekt in de koude Atlantische Oceaan en een eiland van ongelooflijke diversiteit vormt.
In het Kgalagadi Transfrontier Park ontwikkelden veel diersoorten creatieve overlevingsstrategieën. Volg de eeuwenoude droge rivierbeddingen van het park en bekijk hoe planten en dieren diepe ondergrondse waterbronnen aanboren om te overleven.