Zambia Ongetemd
In een uithoek van Zambia ligt een speciaal vallei, waar de meest charismatische dieren van Afrika samenleven. Bekijk bijzondere verhalen over deze lokale bewoners, van de strijd van een babyolifant tot een baviaan die als vreemdeling is geboren.