S1, A5: De alumni worden wanhopig als agent Bedi het onderzoek naar de dood van Suyash overneemt. Sarthak leert zijn lesje. Supriya krijgt een bevel over Vedant waarnaar ze van streek is. Als Adhiraj dieper in het verleden graaft, brengt een ruzie tussen de alumni een schokkende waarheid over de laatste dag aan het licht. Een gruwelijk incident op het bouwterrein onthult een duister geheim.