S5, A15: Sydney moet undercover blijven en met Sark samenwerken om de laatste aanwijzing van Rambaldi te vinden voordat Prophet 5 dat doet. Vaughn ontmoet zijn dochter Isabelle voor de eerste keer en Rachel ontdekt Toms geheim.