M*A*S*H Nog sneller recht
S10, A9: Het is de dag van Klingers hoorzitting voor een speciale krijgsraad. Moet Klinger de bak in? Met Charles als zijn advocaat, is het bijna zeker. Ondertussen zijn Hawkeye en BJ eropuit om de echte dief te vangen.