Homeland Nog steeds positief
S3, A6: Carrie draait de rollen om met het brein achter de bomaanslag in Langley, maar het rekruteren van een van Irans machtigste agenten heeft gevaarlijke gevolgen. Ondertussen heeft Saul het moeilijk om een opdringerige senator Lockhart op afstand te houden en Dana maakt een radicaal besluit waardoor de familie Brody voor altijd anders zal zijn.