New Girl Normaal
S1, A20: Een nerveuze Jess vraagt Russell of hij een weekendje komt logeren. Haar angsten worden versterkt als hij beter met de jongens kan opschieten dan ze had gehoopt. Ondertussen krijgt Winston een baan bij een sportradiozender, maar hij komt erachter dat zijn baas een dj is die ervan houdt te choqueren. Nick wil zijn uitvinding aan de man brengen.