Lost Not in Portland
S3, A7: Jack heeft de leiding als Bens leven letterlijk in zijn handen ligt. Kate en Sawyer vinden een bondgenoot in een van de ‘Anderen’. Juliet doet een schokkende ontdekking die haar positie binnen haar volk in gevaar zou kunnen brengen.