S1, A20: Als ze niemand meer kunnen vertrouwen, keert agent Maria Hill (Cobie Smulders) - uit "Marvel's The Avengers" en "Marvel's Captain America: The Winter Soldier" - terug. Zij schiet Coulson te hulp terwijl S.H.I.E.L.D. verwoest wordt.