Desperate Housewives Now You Know
S4, A1: Het nieuws over Edie verspreidt zich door Fairview en schokt de bewoners. Lynette vecht tegen de bijwerkingen van chemotherapie. Er komt een nieuw gezin in Wisteria Lane wonen.