Two and a Half Men Numero uno accidente-advocaat
S11, A9: De date die Walden heeft met een model die ongeluk lijkt aan te trekken (KATE MINER) duurt langer dan verwacht. Alan datet ondertussen een vrouw die een verrassend openhartige mededeling doet.