Oblivion, Jalisco Style
S1, A1: Als Rosendo Cuevas de diagnose alzheimer krijgt, komt zijn familie weer bij elkaar om hem te steunen en vormen ze een mariachiband. Maar de familiereünie kan naar geheimen leiden die lang geleden zijn begraven.