Mariachis
Door alzheimer herinnert Rosendo Cuevas zich alleen nog zijn jeugd als zanger, dus zijn vrouw Lucía en hun kinderen gebruiken muziek als een vorm van therapie die het gezin dichter bij elkaar brengt en hun hele leven verandert.
The King
Rosendo’s zoons, Pedro en Jorge, vormen een mariachigroep om hun vader te helpen met de kracht van muziek, maar Gavilán probeert misbruik te maken van de ziekte van zijn broer om zijn eigen financiële problemen op te lossen.