Like Water for Chocolate
Na jaren uit elkaar te zijn geweest, worden jeugdliefdes Tita en Pedro herenigd - maar een diepgewortelde familietraditie gooit roet in hun plan om te trouwen.
Tita probeert afstand te nemen van Pedro, maar na een gesprek met Gertrudis besluit ze toch voor haar geluk te gaan. Totdat ze van Rosaura hoort.
Mama Elena maakt een einde aan Tita's groeiende geluk. Pedro wordt tot een drastische beslissing gedwongen die hem bij zijn liefde zal weghalen.