Reaching for the Moon
De New Yorkse dichteres Elizabeth Bishop is op zoek naar nieuwe inspiratie. Ze reist naar Rio de Janeiro om haar oude schoolvriendin Mary te bezoeken. De verlegen Elizabeth is al snel onder de indruk van het sensuele en flamboyante Brazilië. Mary's vriendin, architecte Lota de Macedo Soares, valt als een blok voor Elizabeth, maar probeert beide relaties in stand te houden.