Old Spice
S6, A6: Alicia en Elsbeth laten hun juridische strijd even voor wat het is wanneer de overheid hun cliënten aanklaagt wegens economische spionage. Diane wil met Florrick/Agos/Lockhart gebruik maken van de kantoren van Lockhart/Gardner/Canning, wat leidt tot een conflict met haar voormalige partners David Lee en Louis Canning.