Fringe Olivia
S3, A1: In de seizoenspremière van seizoen 3 vecht Olivia gedesoriënteerd om haar weg naar huis te vinden, terwijl Peter en Walter proberen verder te gaan met hun leven, onbewust aan de zijde van de alternatieve Olivia.