Homeland Onafhankelijkheidsstaat
S2, A3: Net terug van haar avonturen in Beiroet bereidt een rusteloze Carrie zich voor op wat zij hoopt dat een triomfantelijke terugkeer bij de CIA wordt. Ondertussen ontdekt Brody dat de bommenmaker uit Gettysburg op een terroristenlijst staat en ontdekt kan worden. Zonder tijd te verliezen werkt Brody aan een ontsnappingsplan. Jessica is ook risicovol bezig als ze in de politieke publiciteit stapt.