Prison Break Onbekende
S2, A14: Michael, Lincoln en Kellerman komen wat obstakels tegen wanneer ze proberen een beschermde Terrance Steadman te pakken. De familie Mahone krijgt een tragedie te verwerken. Bellick wordt zuur wanneer een medegevangene aardig tegen hem doet, C-Note is nu een alleenstaande ouder op de vlucht en T-Bag dwingt de familie Hollander om huisje, boompje, beestje met hem te spelen.