S6, A3: Na het ontvangen van extravagante verjaardagscadeaus van Vince en Jamie-Lynn, denkt Turtle na over zijn toekomstige carrièrepad en vraagt hij Ari om advies. Eric wordt nerveus over Charlies pilot nadat hij wat ongevraagde feedback krijgt.