S3, A2: Ari en Eric maken zich zorgen omdat LA getroffen is door stroomuitval en dat kan leiden tot een daling van de omzet voor Aquaman in de regio. De twee denken na over hoe ze kunnen voorkomen dat Vince achter de situatie komt.