S4, A3: Terwijl Joan bedlegerig is en herstellende van een operatie, haalt ze Sophia over om tijd met haar door te brengen, waar ze al snel spijt van krijgt. Jen en Greg kiezen een naam voor hun nieuwe baby en komen er dan achter dat Matt en Colleen dezelfde hebben gekozen. Colleen en Matt nodigen de familie uit om Morgan (Joey King) te leren kennen. Heather heeft een nieuw zakelijk idee.