New Girl Ongeveer drie jaar later
S7, A1: Ongeveer drie jaar na de laatste aflevering van seizoen zes komen Jess en Nick terug van een Europese boekpromotie voor The Pepperwood Chronicles. Schmidt en Cece vieren de verjaardag van hun dochter Ruth (Rhiannon en Danielle Rockoff) met een groot feest, waarbij Jess haar ex Russell (een gastrol van Dermot Mulroney) tegenkomt. Ondertussen proberen Winston en Aly (een gastrol van Nasim Pedrad) een zwangerschapsfoto te kiezen.