The X-Files Onrust
S4, A4: Om een gestoorde moordenaar te vangen proberen Mulder en Scully de aanwijzingen die hij per ongeluk achterlaat te ontcijferen: paranormale foto’s die zijn duisterste fantasieën en angsten onthullen.