Ontketend
S6, A8: Michael zet zijn eigen arrestatie door de FBI in scène om een crimineel uit Boston in de val te lokken. Jesse en Pearce gaan over tot chantage om informatie te krijgen over een wapenverkoop, maar hun strategie verloopt niet vlekkeloos.