Code Black Oorlogsmist
S1, A12: Terwijl de artsen patiënten van het chaotische ongeluk met meerdere auto's behandelen, begint zich een driehoeksverhouding te ontwikkelen tussen Mario, Angus en Heather. Als Malaya hoort dat Carla in het ziekenhuis is, gaat ze tegen Carla's wens in en blijft ze bij haar tijdens de bevalling van haar baby.