Burn Notice Op Heterdaad
S5, A12: Alles wijst erop dat Michael Max vermoord heeft en met een wanhoopsdaad probeert hij zijn naam te zuiveren. Precies op het verkeerde moment komt Larry terug met een klus voor Michael en hij laat zich niet afwijzen. Gastoptredens van Lauren Stamile en Jere Burns.