S6, A16: Jess probeert haar vrienden er op Valentijnsdag van te overtuigen dat ze het prima vindt dat ze vrijgezel is. Ondertussen is Schmidt in de race voor een belangrijke promotie en Winstons plannen om Aly ten huwelijk te vragen, komen in een stroomversnelling.