Life in Pieces Oppas Ruzie Uitvinding Vlinder
S2, A19: Matt en Colleen passen op Lark terwijl Jen aan het werk is, en het wordt een ramp. Sophia is verre van blij als John voor haar verjaardag een vlinderkit voor haar koopt. Tim en Heather herhalen een oude ruzie uit het begin van hun relatie. Greg geeft Samantha twijfelachtig advies over hoe ze ondernemer kan worden voor haar schoolproject.