Life in Pieces Ouders Afkomst Coupon Chaperonne
S3, A14: Jen en Greg besluiten om de beurt met haar vervelende ouders te dealen als ze op bezoek komen. Als Tim en Heather Samantha's schoolfeest begeleiden, komt Heather een oude vlam tegen. Colleen incasseert de vele 'liefdescoupons' die Matt haar in de loop der jaren cadeau heeft gegeven. Sophia komt verontrustende informatie tegen als ze de stamboom van de familie onderzoekt.