New Girl Ouders
S2, A8: Jess nodigt haar gescheiden ouders (gastrollen Jamie Lee Curtis en Rob Reiner) uit om met Thanksgiving te komen eten en roept de hulp van Nick en Cece in om een plan te organiseren om ze weer bij elkaar te brengen. Ondertussen komt Schmidts neef Big Schmidt (gastrol Rob Riggle) op bezoek. Winston manipuleert ze, zodat ze koste wat het kost hun mannelijkheid aan elkaar willen bewijzen.