Our Life is Not a Movie or Maybe
S6, A8: Het boek van Lucas doet het goed. Mouth valt ook in de smaak, bij zijn nieuwe stagiair. Jamie krijgt een zwak voor Sam (terugkerende gastrol ASHLEY RICKARDS) en haar rebelse voorkomen.