De Middelste van 7 Over en Uit
S1, A15: Harley moet naar de finale van een uitvinders-wedstrijd en heeft daarvoor een lift nodig. Haar vader is de stad uit en haar moeder is druk met de rest van de kinderen. Ze is genoodzaakt Rachel in te schakelen.