Phineas en Ferb OZECA-dossiers (deel 1)
S4, A35: Als alle OZECA agenten uitgeschakeld worden door een aanval, kunnen alleen Agent P en zijn stagiairs hen nog redden. Kees en Monogram moeten zichzelf zien te redden.