S5, A8: Dexter en Lumen gaan tijdens een zelfhulpcursus op zoek naar een gewelddadige moordenaar. Debra komt onverwacht in de problemen in de nasleep van de Santa Muerte-zaak, waardoor Batista voor een lastige beslissing staat.