Wat beren leren Panda's date
S1, A5: Als Lucy, een verkoopster van een marktkraam, Panda uit een allergische shock redt wordt Panda wakker in de armen van het meisje van zijn dromen. Panda probeert haar te versieren, maar zijn broers en eigen onzekerheden zitten hem in de weg.