Wat Beren Leren
Viral Video
De beren denken dat ze alles in huis hebben om internet beroemdheden te worden, maar als Nom-Nom zegt, dat dat niet het geval is, sluipt Grizz in de koala’s limousine, in de hoop hem van gedachten te kunnen veranderen.
Wanneer Lucy, een verkoopster van een marktkraam, Panda uit een allergische shock redt, wordt Panda wakker in de armen van het meisje van zijn dromen. Panda probeert haar te versieren, maar zijn broers en zijn eigen onzekerheden zitten hem daarbij danig in de weg.
Het is een normale dag voor de beren. Dat betekent dat Ijs het aan de stok krijgt met de stofzuigerbot, Panda's leven staat op zijn kop door een muis en Grizz zit vast in een boom. Je weet wel, dagelijkse dingen voor een beer.