Van Sony Pictures Animation, bekend van Spider-ManTM: Across the Spider-Verse en KPop Demon Hunters, komt GOAT: De Geweldige Geit. Dit is een originele actie-komedie in een dierenwereld. Will, een kleine geit met grote dromen, krijgt de kans om de profs te joinen in roarball, een intense full-contact sport beheerst door de snelste en felste dieren ter wereld.