Space Jam
Megasportster Michael Jordan, cartoonheld Bugs Bunny en de rest van die olijke Looney Tunes zetten de basketboel op stelten in Space Jam, een hilarische slamdunk van een familiefilm, waarin de grenzen tussen live action en tekenfilm helemaal vervagen. Grappen en grollen vliegen rakelings en in een razendsnel tempo langs onze hoofden wanneer de Tune Squad het in een beslissende basketbalmatch moet opnemen tegen de Nerdlucks. Als de Looney Tunes winnen, mogen ze op aarde blijven? maar als ze verliezen, worden ze verscheept naar een verafgelegen planeet, om er als attracties in het aftandse pretpark Moron Mountain op te draven. Voor de Looneys mag winst geen probleem zijn, maar dat is buiten het monsterlijke geheime wapen van de Nerdlucks gerekend: ze hebben het talent van 's lands beste basketbalspelers gestolen.