S1, A22: In de explosieve seizoensfinale probeert Percy de CIA over te nemen, gaat Alex op de solotour en komt Michael vast te zitten in Division. Daardoor kan hij Nikita niet helpen en dat betekent dat ze haar hulp aan Alex mogelijk moet bekopen met haar leven.