Dual Survival Panic in the Jungle
S1, A5: Dave en Cody spelen de rol van verdwaalde trekkers in de jungle van Laos. De spullen die ze meenemen zijn dingen die een trekker bij zich heeft: een camera, condooms en sigaretten.