Dual Survival
Cody Lundin en Dave Canterbury zijn hartje winter op een verlaten eiland voor de kust van Nova Scotia. Ze laten zien hoe je met onderdelen van hun reddingsvlot kunt overleven.
Survivalexperts Dave en Cody volgen in Belize het survivalscenario van duikers die vastzitten in onderwatergrotten. Met alleen hun duikuitrusting moeten ze een uitweg vinden.
Survivalexperts Cody en Dave gaan naar de Vallei der Vulkanen voor een nieuw survivalscenario: autopech midden in een dor gebied met weinig middelen om te overleven.
Dave en Cody spelen de rol van verdwaalde trekkers in de jungle van Laos. De spullen die ze meenemen zijn dingen die een trekker bij zich heeft: een camera, condooms en sigaretten.
Cody en Dave staan voor een mogelijk dodelijk scenario in de bayou van Louisiana: verdwalen in een doolhof van kanalen en moerassen, vol alligators en zes soorten gifslangen.