Dual Survival Shipwrecked
S1, A1: Cody Lundin en Dave Canterbury zijn hartje winter op een verlaten eiland voor de kust van Nova Scotia. Ze laten zien hoe je met onderdelen van hun reddingsvlot kunt overleven.