S4, A12: Nu de baby eraan komt, gaan Jay en Gloria tot het uiterste om Manny een extra speciaal verrassingsfeest te geven voor zijn 14e verjaardag - en er zijn genoeg verrassingen! Ondertussen hebben Phil en Claire te maken met een nieuwe, veel oudere man waar Haley de laatste tijd mee omgaat, en Cam wordt jaloers op de speciale band die Lily met Mitch lijkt te hebben.