S2, A9: Tijdens hun missie om zes kernkoppen in handen te krijgen, ontdekken Sydney en Jack waar Irina's loyaliteiten liggen, als zij Gerard Cuvee (Derek de Lint) ontmoet. Sloane licht de Alliantie in dat Emily wellicht nog leeft.