Past is Prologue
S5, A9: Bobby en de 118 schieten te hulp wanneer een verlaten oliebron uitbarst en een enorm zinkgat in het centrum van LA veroorzaakt. Athena onderzoekt een 30 jaar oude cold case met betrekking tot een casino-overval. Buck vreest dat zijn relatie met Taylor eindigt. Hen ontmoet een man uit het verleden van haar moeder, Toni.