Past, Present, Future
S4, A14: Het wachten is voor Conrad en Nic voorbij en ze zijn blij met de geboorte van hun dochtertje. Ondertussen begint Raptors leven uit elkaar te vallen en is hij genoodzaakt Cain om hulp te vragen. Devon en Bell werken samen aan een gecompliceerde operatie die hen in staat stelt meerdere levens te redden. Kit probeert om te gaan met de morele gevolgen van het financieel redden van Chastain.