Marie Antoinette Pick a Princess
S1, A3: De koninklijke familie gaat op vakantie naar Fontainebleau, waar ze kunnen ontsnappen aan het verstikkende Versailles. Marie Antoinette ontdekt het plan van du Barry om de verloofde van de Provence te verwelkomen. Zal het reservelid van de Franse troon een zoon baren voordat zij en Louis hun plicht vervullen?