S5, A9: Op de set van Smokejumpers heeft Vince te kampen met eerstedagskriebels en zijn intimiderende tegenspeler Jason Patric. Ari heeft een lunch met een oude vriend en mentor, Andrew Klein, die Ari's hulp nodig heeft.